יום שני, 19 במאי 2008

פטנטים - פטנטים ישראל, ישראל פטנטים, פטנטים בישראל




פטנטים בלוג - פטנטים ישראל, פטנט

770 - 504 - 700 - 1 קבע פגישה חינם לקידום פטנט

פטנט או פטנטים בפורמט הבלוג של גוגל, עיקרו המחשה כי את תורת ההמצאה ניתן ללמוד גם אם הינה בבחינת פטנט שהינו בחזקת הגדרה שהאדם הרגיל סובר כי אין קיבתו יכולה לעמוד בו. הפטנט, אותו פטנט, יכול ויהיה דבר מה שבהמצאה או פרוייקט שתחילתו ברעיון בסיסי פשוט, ודווקא צורת החשיבה מזוית ייחודית היא שתביא לממציא את זוהר הנלווה להמצאה, המוניטין, פטנט וטובות ההנאה החומריות הנלוות אליו. פטנט או בלוג פטנט מיועד באותה נשימה להתבצע די באיבחה של כלאחר יד, בכתיבה קלה, בין לבין, בקלילות יעילות ונעימות - בהצלחה פטנטים!!!

פטנטים, פטנט מי שאינו אומר בדיחותה על עצמו...אינו מבין את מקומו של האדם ואת תחילית משמעותו

בדיחותה - חשוב שתבוא, גם אם על עצמו - לאו ממקום של זכיחות דעת שדרגתה קרוב לגאוותנות,

ואם עסקינן במשמעות, מידה של רוח ונפש חייב שתהיה לו לאדם, וכל שכן ליהודי,

לשם כך, קיים "פורום עבודה", פורום פטנטים, ופורום רוחניות, פורום חסידות.

אקווה שמידי פעם, זה שנקלע אליהם וגם אם בטעות, לא יצטער על בזבוז זמן.

בלוג פטנטים:

המונח בלוג נותן תחושה של קלילות מה, מידה של השתחררות מהשיחה העיונית -עניינית הנהוגה במקומותינו.
ואולי רק אני מרגיש כך, שהרי כבר יש כאן מידה של השחתת מילותי לריק וזמנו של הקורא גם. אחד צריך לבצע השתדלות מינימום לא לרדת מהפסים לגמרי. גם אם אחד הוא אבא... אבא מבטיח להתנהג יפה!

האמת, בהשקעת כתיבה של שעתיים זמן, נראה לי שיצא בלוג טוב, לפחות אני נהנה, שהרי גם זה מידה של יצירה, ותודה לגוגל על הכלי המדהים לטעמי, ממש פלטפורמה וחצי...

770 - 504 - 700 - 1 קבע פגישה חינם לקידום פטנט

פטנטים. משקיעים לפטנטים - לפרוייקטים מבוססי המצאות בשלבים שונים דרוש גיוס הון.
פרוייקטים מבוססי הגנות פטנט בעלי חזון ומטרות מוגדרות, נדרשים בהנעה משנית, כדי לאפשר מימוש יעיל ואופטימאלי.

הקדמה: השקעה בפרוייקט השואף אל עבר הגנת המונופול, המצאה או פטנט, אינה הופכת את הפרוייקט בין לילה להצלחה במאת האחוזים. גם פרוייקט זה סופו שיהיה שחקן בחיי המעשה המסחריים. וככזה, כול מי שמשקיע בפרוייקט מהסוג הזה, צריך להעריך את הסיכון/סיכוי שהינו שם על כף המוזניים. סיכוי מאה אחוז וסיכון אפס - אני לא מכיר, לא בחיים העסקיים, וגם לא באלו השואפים אל עבר המונופול.

פטנטים
עשרות פרוייקטים מעניינים, פתוחים למטרת המשך קידומם, לגיוס הון. לחלק נכבד מאלו, סיכוי להתפתח אל עבר יחידות עסקיות מצליחות ברמות בינ"ל. הוא/היא אשר חפצים לשים השקעתם על פרוייקטים בעלי חזון ומעוף, מעבר לשלבי הרעיון סתם, יכולים למצוא כאן אפשרות להגיע לפגישה לחשיפה והצגת אפשרויות בעניין.


פטנט, חיפוש פטנט, רישום פטנט, קידום פטנט, פטנטים


4 תגובות:

עוזי חבושה, עורך-דין אמר/ה...

ענווה, התרחקות מגאווה וגבהות רוח, הינן דרך חיים אליה צריך אדם לשאוף. שכך, הינו מודע לעצם העניין, שלא הכול ברשותו, על אף ולמרות, שהרשות נתונה והיד רושמת...(ואולי בלי היד רושמת)

עוזי חבושה, עורך-דין אמר/ה...

פטנטים: התמונה הגדולה בתחתית הבלוג. יצאה ביום הזוי, בטיול סתם שעשיתי בדרום תל-אביב. פיתאום עבר ברחוב איש, הכל נראה קצת כמו קולומביה יותר מישראל. הפיתוח בגווני חום המחיש זאת יותר.סתם יום - ואף יום אינו סתם...

עוזי חבושה, עורך-דין אמר/ה...

פטנט. פטנט בישראל: כאשר יהודי מוצא לעיתים כדבר שבטבע, מידה של לחץ בחיי יום יום, חשש, חרדה ובכלל, טוב לו לדעת את מידת הייחסיות. מידה זו, היא מידתו של האחד, היודע, ממש יודע, כי הוא יעשה כלי, והקדוש ברוך הוא ב"ה ימלאו. הינו: לא הכול תלוי בנו. ולא. לא אמרתי אפילו תחילית אמירה שמתקרבת ל- שב ואל תעשה. פטנט או לא פטנט. אפילו פט-טנט. או פט-טאלנט.

עוזי חבושה, עורך-דין אמר/ה...

הרבה תלוי בציפייה...לאחד, הציפייה לאקזיט של 2 מליון בש"ח, משאת הנפש. לאחר, שישקיע בפרוייקט 2 מליון, רק כדי לחלום על הכפלת השקעתו בכמה וכמה עשרות...אבל, בסוף החשוב הוא הייחסיות, מה משקל כול אחד מאלו שם לציפייתו בתוך הסה"כ של חייו. (גורפיל פורפיל(ומה? נרשום שוב גרשווין?))